whatsapp WhatsApp שיחה עם נציג אונליין

איך בוחרים מדרסים אורטופדיים?

03.02.21

משקל הגוף שלנו, האוטונומיה של הרגל, שיווי המשקל ומחלות שונות כגון סכרת, טרשת נפוצה, פוליו. הינם גורמים המשפיעים על היציבה שלנו.

בעיה כלשהי בכף הרגל, כמו פגיעה או פשוט גנטיקה, עלולות, לאורך השנים, לגרום לכאבי רגלים, גב, כתפיים ועוד ופשוט להשפיע על איכות החיים.

התאמת מדרסים לפי הצרכים האישיים ולפי הבעיות האינדיבידואליות של כל אחד ואחת, עשויה לתת פתרון טוב, שאינו מצריך ניתוח לבעיה שכיחה אצל כולנו.

מדרסים, בסך הכל, הם לא תורפת פלא, הם פשוט מעניקים תמיכה במקומות המתאימים בכף הרגל ובכך מקלים על הרגלים ועל הגוף שלנו לשאת אותנו במהלך היום.

המטרה של המדרסים היא לייצב את הגוף בצורה מאוזנת ונכונה לו ואף ,לעיתים, לעזור בתהליך ההחלמה של בעיות רפואיות שונות ולמנוע או לעקב או להקל על הכאבים שכרוכים בהתפתחות של בעיות חדשות במידה ומדובר בבעיה גנטית שעוברת בתורשה.

 

השוק כיום מציע מגוון אפשרויות עבור האלו שנזקקים למדרס אורטופדי, “מדרס מדף” (מדרס סטנדרטי, מוכן מראש שניתן לרכוש בבתי מרקחת,

סופר פארם ועוד והוא נועד בעיקר להעניק תמיכה ונוחות בהליכה) ומדרס בהתאמה אישית שנבנה במיוחד לצורכי המטופל לאחר שמטביע את רגליו בספוג או שנלקחת ממנו דגימת הרגל באמצעות גבס.

עבור מטופלים הסובלים מבעיות רגליים ייחודיות כגון הרגשת כאבים או שריפה בהליכה, דורבן , פלטפוס או קשת גבוהה, כפות רגליים שאינן סימטריות, רגליים שאינן שוות באורכן, רגליים סוכרתיות,

המתמודדים עם פצעים שאינם מחלימים, יבלות או שפשפת, מטופלים הסובלים מגרירת רגל בעקבות טרשת נפוצה או מחלימים מניתוח וגם עבור מטופלים שמעוניינים שהמדרס ייבנה במיוחד עבור כף הרגל שלהם, מומלץ לבחור במדרס מותאם אישית.

 

במידה ומעוניינים במדרס בהתאמה אישית, לפי מידת גבס, חבישת גבס והטבעה בתבנית ספוג מומלץ לקבוע פגישה מראש. פרוצדורה כזו, במיוחד בפעם הראשונה, לפני שאנחנו מכירים את כפות הרגליים שלכם, לוקחת בין 40 ל- 50 דקות. לקיחת המידות, בחירת החומרים מהם נבנה המדרס, עובי המדרס סוג התמיכה נבחרים בהתאם לבעיה ממנה סובלים המטופלים תוך התחשבות בפרמטרים רפואיים ומשקל.

 

אנו ממליצים לספורטאים, אחיות בבתי חולים, בתי אבות ומחלקות שיקום, חיילים, טכנאים ועוד, הסובלים מכאבים בכפות הרגליים, לפנות לרופא האורטופד ולבחון האם הם זקוקים למדרסים ולנעליים מיוחדות. לאחר מכן, ניתן לקבוע פגישה להתאמת מדרסים כדי להקל על הבעיה ממנה סובלים ולעיתים אף להביא לפתרונה.

 

המדרסים המיוצרים בלאון אורטופדיה הינם מדרסים המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת, תוך מעקב אחרי “המילה האחרונה בתחום” ופתרונות חדשניים שמפותחים במדינות מובילות כגון גרמניה, שוויץ וספרד, נבנים מחומרים איכותיים ומאושרים על ידי משרד הבריאות, ומומלצים על ידי רופאים אורטופדים מובילים שעובדים בכל אחת מארבעת קופות החולים המובילות.

צוות המכון מקפיד על השתתפות בהכשרות והסמכות אצל מיטב המומחים בארץ ובעולם ומתעדכן באופן שוטף בפיתוחים חדשים בתחום על מנת להביא פתרונות למגוון בעיות אורטופדיות ולהתאים את המוצרים האיכותיים ביותר על מנת להקל על הכאבים ולאפשר איכות חיים טובה יותר.

חשוב לנו להדגיש, לרוב המטופלים שלנו הם האלו שממליצים עלינו לרופאים שלהם, לטובת מטופלים אחרים, ומביעים שביעות הרצון גבוהה הן מהתאמת המדרס, היחס, האמינות, והאחריות המלאה לכל אורך החיים של המדרס. ועל כך אנו מודים מקרב לב.

 

לקביעת פגישת ייעוץ, התאמה וטיפול בכל בעיות כף הרגל, הן בעיות מקומיות והן כאלו הנובעות ממחלות, צלצלו: 03-9065777, ז’בוטינסקי 127 רמת גן. 

למעבר לפייסבוק

 

למעבר לאינסטגרם

 

קישור למקור הכתבה 

 

עורך ראשי 

 

אדם בן סימון 

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

השם לא יכול להיות פחות משני סמלים וארוך מ -100 סמלים

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

Name can't be less than 2 symbols and longer than 100 symbols

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.