whatsapp WhatsApp שיחה עם נציג אונליין

תרגיל הזהב! פלאנק למה כדאי לעשות פלאנק כל יום ואיך זה משפיע על הגוף שלנו?

22.06.21

 

ירידה במשקל וחיטוב שרירים לצורה יפה יותר  הם התגמול הטוב ביותר לסבל מיציבת הפלאנק (תרגיל בטן סטטי). אבל איך התרגיל עובד ומה הפלאנק  עושה?

הפלאנק (תרגיל בטן סטטי) הוא התרגיל המושלם . ישנם סוגים רבים של פלאנקים לכל קבוצות השרירים, וכל אחד מהם מאפשר לכם להתאמן בבית, בעבודה, בסטודיו או בכל מקום אחר שתבחרו . כל מה שאתם צריכים זה מזרן יוגה דק .


 משך התרגיל הוא החל - מ30 שניות ועד....., כמו שאומרים רוב המאמנים, "עד שתפול ." יש בערך  5-7 סוגים של תרגילי פלאנק . עשיה של כלל התרגילים  יכול לקחת 10 דקות לכל היותר אולי 15 אם עשיתם מנוחות ממושכות . ובמהלך אימון מסוג זה , תעבדו על כל קבוצות השרירים.

מה נותן ההפלאנק 


מחזיר את השרירים לכושר ולפעילות 

אם אתם רוצים לחטב שרירים שלכם,, לחזק אותם, אבל אתם עדיין לא יכולים לעבוד עם משקולות, הפלאנק הוא האופציה שלכם. מספיק אימון של 5 דקות ביום. ניתן להגדיל את משך הזמן כל שבוע לפי הרגשה .

איך לשמור על עצמינו מפני פציעות בזמן אימון 

כדי למנוע פציעות מפעילות גופנית סדירה, חשוב לחזק את שרירי הליבה (לא רק את שרירי הבטן, אלא גם את הגב). הקרש עוזר לחיזוק שרירי הבטן, הגב התחתון והגב, המגנים על עמוד השדרה והרגליים שלנו גם בתרגילים הקשים ביותר.

 

 מגביר את חילוף החומרים

כן כן כמה שזה נשמע לכם לא הגיוני . 

כשאתם עומדים בפלאנק במשך 5 דקות ביום כל בוקר, אתם לא רק מאיצים את חילוף החומרים בכמה שעות, אלא בדרך כלל משפרים את תפקוד מערכת העיכול. קצב חילוף החומרים נשאר גבוה לאורך כל היום, גם במנוחה.

מסייע ל"ייבוש "ונותן הקלה בולטת יותר בשרירים

כמובן שללא דיאטות לא ניתן יהיה "להתייבש", אך הפיכת השרירים ליותר בולטת ובולטת היא בהחלט אפשרית. וכל זאת מבלי לשאוב את המכבש באמצעות פיתול, הרמת רגליים וזרועות עם משקולות. הפלאנק מאפשר לכם לעבוד עם משקל גופכם. ובהתחשב בעובדה שהמשקל הבריא של מבוגר הוא החל מ50 ק"ג, זה בהחלט יותר ממשקל המשקולות שאנחנו משתמשים בחדר כושר 

 

 

 

מסייע בשיפור היציבה

הפלאנק  לא רק מחזק את שרירי הבטן והשרירים, אלא גם משפיע על היציבה שלך. בזכות פלאנק המרפק הסטנדרטי, השרירים מספקים תמיכה טובה יותר בעמוד השדרה. לאורך זמן תשמור על היציבה שלך באופן לא מודע, כלומר לא תחשוב שאתה צריך ליישר את הגב, היציבה תהיה כמעט כמו של בלרינה.

אם אהבתם את הכתבה שתפו אותה עם החברים שלכם

ואל תשכחו לרוץ להשגים שלכם 

 

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

השם לא יכול להיות פחות משני סמלים וארוך מ -100 סמלים

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

Name can't be less than 2 symbols and longer than 100 symbols

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

test

test

10.08.2021 11:16:17