whatsapp WhatsApp שיחה עם נציג אונליין

שחקני סנוקר מפורסמים

24.08.23

סנוקר הוא משחק של דיוק, אסטרטגיה ועדינות, ולאורך השנים הוא הוליד מספר כשרונות ושחקנים אגדיים שניגשו לשולחן סנוקר מקצועי בחן, בכריזמה ובמיומנות מעוררות הערצה.

שחקנים אלו הותירו לאורך הקריירה שלהם חותם על הענף, וכבשו את לב האוהדים בכל רחבי העולם. אם אתם רוצים להכיר כמה מאגדות הסנוקר הגדולות ביותר, יש לנו רשימה של השחקנים המפורסמים שענף הסנוקר לא היה אותו הדבר בלעדיהם: 

 

רוני או'סליבן

רוני או'סליבן, שמכונה גם "הרוקט", הוא משחקני הסנוקר הטובים ביותר בעולם היום, ואף נחשב על ידי רבים לשחקן הסנוקר הטוב והמצליח ביותר בכל הזמנים. או'סליבן הוא שחקן אנגלי בעל כישרון טבעי ומהירות מדהימה, והוא מחזיק בכמה וכמה שיאים ותארים, כולל אליפויות עולם. א'וסליבן מדורג כיום במקום הראשון בעולם בדירוג שחקני הסנוקר העולמי (נכון למאי 2023) והוא שיאן מספר הזכיות של אליפות העולם בסנוקר, עם לא פחות מ-7 זכיות. לאו'לסיבן יש נוכחות כריזמטית וסגנון משחק מפתיע ובלתי צפוי, מה שהפך אותו מיד לחביב האוהדים בכל רחבי העולם.

 

סטיב דייויס

סטיב דייויס הוא שחקן סנוקר אנגלי. הוא אמנם כבר לא משחק, אבל במהלך שנות ה-80 דיוויס שלט בשולחן סנוקר מקצועי עם תשוקה, רצון ועקביות שלא ניתן היה למצוא אצל שחקנים אחרים. דיווייס זכה לכינוי "הנאגט", ובמהלך הקריירה שלו זכה בשש אליפויות עולם ואף תרם משמעותית לצמיחת הפופולריות של ענף הסנוקר ברחבי העולם. לדיווייס יש גישה מוקפדת ומדויקת, והתנהגות רגועה ומלאת קלאס, מה שהציב סטנדרטים חדשים למקצועיות בסנוקר. לאור הצלחתו, זכה דיוויס באות הכבוד כקצין במסדר האימפריה הבריטית. 

 

סטיבן הנדרי

סטיבן הנדרי הוא שחקן סנוקר סקוטי ושמו הוא שם נרדף למצוינות ומקצועיות בסנוקר. הישגיו של הנדרי כוללים שבעה תארי אליפות עולם, ושבירת שיאים של חמש זכיות רצופות. להנדרי יש יכולת אסטרטגית נדירה ודיוק של מנתח כירורגי, שמיצבו אותו כאחד השחקנים הגדולים בתולדות הסנוקר. 

 

ג'ון היגינס

ג'ון היגינס הוא גם כן שחקן סנוקר סקוטי, שנחשב לשחקן ערמומי במיוחד, עם טקטיקה מיוחדת ונוכחות אדירה במשחקים. היגינס זכה לכינוי "הקוסם מווישו" ובמהלך הקריירה זכה בארבע אליפויות עולם. היכולת הנדירה של היגינס נובעת מכך שהוא יכול להתאים את סגנונו לכל מצב, הוא מבין באופן עמוק את הניואנסים של המשחק ולכן גם זוכה לכבוד מצד קולגות ומעריצים כאחד. 

 

מארק סלבי

מארק סלבי הוא שחקן סנוקר מקצועי שידוע בסגנון העיקש והמחוספס שלו, ולכן השפיע משמעותית על הסנוקר המודרני. סלבי מתמקד בחוכמה טקטית והוא בעל ריכוז נדיר שהצליח להשיג לו ארבע אליפויות עולם. סלבי מדורג באופן עקבי בין שחקני הסנוקר המובילים בעולם, והוא בעל גישה מחושבת ונחישות שלא ניתן לערער אותה, מה שהופך אותו לשחקן שקשה לעמוד מולו.

 

ג'ימי ווייט

ג'יימי וויט, שמכונה גם "המערבולת" (Whirlwind) הוא בעל סגנון משחק ראוותני ומשעשע, מה שהפך אותו לאחד הדמויות האהובות ביותר בעולם הסנוקר. אמנם ווייט לא זכה באליפות העולם (אלא "רק" בתואר סגן אלוף העולם, לא פחות משש פעמים), אבל הוא בעל קסם, כריזמה, הומור ומיומנות שמיד גרמו לו להתחבב על ידי מעריצים בכל רחבי העולם, והפכו אותו לסמל בעולם הסנוקר. 

 

מארק וויליאמס

מארק וויליאמס הוא שחקן סנוקר שהגיע מוויילס, והוא נערץ בעיקר בזכות היכולת הטבעית שלו, המשחק חסר המאמץ והגישה הצנועה שאיתה הוא מגיעה לשולחן. וויליאמס זכה להיות אלוף העולם שלוש פעמים, והוא ידוע בזכות יכולת ההסתגלות והמסירות השקטה. השילוב הייחודי שלו בין כישרון ענק לצניעות וענווה הפכו אותו לאהוד על ידי קהילת הסנוקר, והשראה לשחקנים בכל הרמות. 

 

דינג ג'ונהוי

ונסיים עם שחקן סנוקר ממקום מפתיע לעומת הבריטים והסקוטים - סין. דינג ג'ונהוי הוא פורץ דרך בהרחבת הפופולריות של הסנוקר גם מחוץ לאירופה, והישגיו כוללים שלושה תארים באליפות בריטניה. הוא הפך לשחקן האסייתי הראשון שהגיע לגמר אליפות העולם, והצלחתו הניעה את צמיחת פופולריות הענף באסיה ותרמה לאטרקטיביות הבינלאומית של הספורט הזה. 

 

שולחן סנוקר מקצועי לצד שחקני סנוקר מקצועיים

שחקני הסנוקר האלו הותירו חותם על ענף הסנוקר, וליוו את השולחנות הירוקים בחן, בקלילות ובכריזמה. הם עיצבו את התפתחות הענף וכבשו את הקהל במסירות שלהם, והוכיחו שסנוקר הוא לא רק משחק - אלא מקום של קלאס, מיומנות ואסטרטגיה!

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

השם לא יכול להיות פחות משני סמלים וארוך מ -100 סמלים

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

Name can't be less than 2 symbols and longer than 100 symbols

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

А Джадд Трамп

Мурсал

27.04.2024 23:49:29

הכי מושלם סטיבן הנדרי

עופר

02.04.2024 23:49:29