whatsapp WhatsApp שיחה עם נציג אונליין

טרמפולינה לילדים ומבוגרים יתרונות בריאותיים

27.06.21

רבים נהנים לקפוץ על הטרמפולינה, שכן ניתן למצוא מגוון רחב של טרמפולינות בגדלים שונים המתאימים גם לילדים וגם למבוגרים. לא רבים יודעים, כי מעבר להנאה בקפיצה עצמה הקופצים נהנים משלל יתרונות בריאותיים שונים.

במאמר זה נדבר על היתרונות הבריאותיים של הטרמפולינה ונימנה מספר יתרונות חשובים, שיעניקו לכם את האפשרות לרכוש טרמפולינה מתאימה ולהנות מיתרונות אלו.

ילדה קופצת בטרמפולינה

הכירו 5 יתרונות שיש לקפיצה בטרמפולינה:

  • רוממות גופנית ונפשית

הקופצים בטרמפולינה הן מבוגרים והן ילדים מעידים על רוממות רוח בזמן הקפיצה ולאחריה. מבוגרים מעידים כי הם יכולים לעבוד יותר שעות, וכן לישון שינה טובה יותר וכמובן הפחתה בעצבים ובמתח.

ההשפעה אינה רק פסיכולוגית, אלא היא גם גופנית, הקפיצה, אשר אינה גורמת זעזוע טראומתי לשלד היא פעילות אירובית הטובה ביותר לגוף.

בנוסף לכך פעולת הקפיצה גורמת לרוגע למבוגרים וילדים, שמתמידים לפחות עשר דקות 4 פעמים ביום או במשך 40 דקות, שבכך מבטיחים רוגע למשך כל היום.

  • ניקוי רקמות עמוק עם סילוק רעלים

פעולת המשיכה בזמן הקפיצה מסייעת לגוף לנקות היטב את הרעלים מתאי הגוף, וכן להעברת חמצן רב יותר דרך התאים ובנוסף לכך פעולת הקפיצה מפחיתה את העומס הקיים בלב.

  • שמירה על המפרקים וחיזוק השרירים, ומניעת כאבים שונים

כאשר קופצים בטרמפולינה, הרגליים מכות על המשטח בכוח כפול בשיא הקפיצה, בדומה לשוהים בחלל, הגוף הוא חסר משקל. הקפיצה בכל סוג של טרמפולינה היא נטולת מאמץ כלל, בזמן החזרה מהקפיצה לקרקע אין פגיעה בקרקע מוצקה דבר המקל במיוחד על פעולת המפרקים.

כמו כן, בזמן הקפיצה ישנה התנגדות אפילו מעטה לכוח המשיכה, אז השריר בעצם נבנה בצורה הטובה ביותר.

לעומת פעילויות אחרות שיכול לעבור זמן רב עד שיושגו תוצאות אלו

 

  • מסייע בהורדת משקל

הקפיצה בטרמפולינה מסייעת בשריפת קלוריות. אימון קבוע מסייע בהורדת שומן באזורים הבעייתיים במיוחד, שכן בתהליך זה מתחזקים כל השרירים בגוף והחמצן עובר טוב יותר בדם.

  • שיפור בשיווי המשקל והיציבות

היתרונות של קפיצה בטרמפולינה לילדים יסייעו בשיווי המשקל, ואילו במבוגרים ניתן יהיה לצפות בעובדה הבאה הם יהפכו לגמישים יותר.

הקפיצה מאפשרת בדרך הטובה ביותר לילד ללמוד על הסכנות, שישנן בנפילה או פציעה, שכן בזמן הקפיצה באופן טבעי הוא לומד להיזהר מכך.

לסיכום: מאמר זה מדבר על היתרונות הבריאותיים של הטרמפולינה לילדים ומבוגרים כאחד. מאמר זה מונה חמישה יתרונות בתחומים שונים הקשורים לגוף ולנפש כגון רוממות גופנית נפשית, ניקוי רקמות עמוק וסילוק רעלים, שמירה על המפרקים וחיזוק השרירים, וכן מסייע בהורדת משקל ושיפור בשווי המשקל והיציבות.

כל היתרונות הללו הופכים את הטרמפולינה למוצר איכותי, שכדאי שיהיה בכל בית. לכן רבים רוכשים את המוצר לבית שלהם ונהנים מיתרונות אלו ומזמן של פעילות גופנית התורמת הן לנפש ולגוף כאחד.

 


 

אם גם אתם מחפשים להזמין טרמפולינה לגינה, התייעצו עם המומחים שלנו והם ישמחו לתת לכם את השירות המקצועי ביותר ולהתאים עבורכם את הטרמפולינה האידילאית! היתקשרו למספר - 0549602000

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

השם לא יכול להיות פחות משני סמלים וארוך מ -100 סמלים

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

Name can't be less than 2 symbols and longer than 100 symbols

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.